söndag 7 juni 2009

Mina älskade yrväder och min nya Partner

Måste bara börja med en serie bilder av våran söta Mathias på besök vid mommos i slutet av maj. Visst är han bara för mysig ? :)


Men det är rätt så tidskrävande med en snart 2 månaders kille i huset...+ de andra yrvädren. Man borde nog "skaffa" alla barn man ska ha när man är under 30 år, sanna mina ord. Det finns inte mycket, om alls nån, energi kvar i Virrmamman när hon lägger sig på kvällarna/nätterna.
Senil verkar man bli efter 30 oxo !!! Närminnet försvinner... ;)
HÅHHÅÅÅ !








I helgen var vi på 14-års kalas till "Yytäjeppo". I familjen Virrhjärna-Yrväder överskrider vi ju numera passagerar antalet i vanliga personbilar, så då är det bra att ha en svärfar med husbil. :) Barnen tycker ju dessutom det är skoj att åka husbil. Vad är nu bättre än det ?
Längst nere en mycket ovanlig bild... har lyckats fånga tonårstjejen på bild ! :-o




















Efter en hel del sött & gott som vankades på kalaset passar det bra med en liten instickare till detta ställe...









Alltid lika kul att leka med hästarna och allt annat som finns i lekparken vid Vilt Torpet. :) Av nån konstig anledning är det alltid jättekallt de få gånger per sommar vi äter där ???




Lillebror får som vanligt bara se på när vi andra smaskar på alla godsaker, men det verkar gå bra att underhålla sig själv ändå...




Senaste grejen enligt Mathias... spännande värre med katter som skramlar. Först tittar man storögt på varelsen några minuter, sen får den ett stort leende och så börjar man prata...tills man får hicka, spyttar lite och blir arg. ;)




Sist, men absolut inte minst i mitt blogginlägg... Ett hett efterlängtat foto av min nya Partner !!! Gissa om jag gjort ett kap ??? Endast 179.- vid Biskops... Den gamla fick jag nog av, eftersom den ändå inte dög till nånting, så efter endast... njaaa... 3-4 år var det dags för en ny GRÄSKLIPPARE av just märket Partner. Hoppas verkligen att den här håller bättre. Åtminstone de 2 åren som garantin gäller...

Tack och gonatt. Imorron en ny dag med nya motgångar... ;)



Inga kommentarer: