måndag 26 maj 2008

Semester...?

Äntligen semester från dagklubben, fysioterapin
och skola och vinter och kyla.

Vi får sova hur länge vi vill på morgnarna.
Äta frukost när det egentligen är lunchdags....
SKÖÖÖNT !


Bilderna här intill är från caféet vid Prisma efter
besöket vid fyssen. Det har blivit en tradition att vi
äter lunch ( o ibland lite annat gott ) på café efter fysioterapin.

Nu har vi paus fram till sept. - okt.

SKÖÖÖNT !


Vi har också hunnit samla trädgårdsinspiration från
Sunds när de hade trädgårdsmässa för några helger sen. Köpte två pioner. En doftande röd och en vanlig
vit bondpion.

Samt en "mini" Akleja till stenpartiet och en annan
stenpartiväxt :Revsuga...obekant för mig.
Bildbevis lägger jag upp sen om utifall, att nånting
behagar blomma.
Senare i sommar ska jag botanisera i min mosters
trädgård och gräva upp lite smått och gott därifrån
som utfyllnad till min egen trädgård.
Borde hinna med det före 6-års kalas och resa..













Inga kommentarer: